Τρίτη, 21 Αυγούστου 2018

Θεματολογία

Understand

  • Τι ζητούν οι νέοι από τα brands;
  • Πώς το marketing ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες της Generation Z;
  • Η δημιουργία καινοτόμων προϊόντων για τους νέους.
  • Οι νέοι «συνδημιουργοί» προϊόντων και υπηρεσιών.

Influence

  • Ποιοι είναι οι «influencers» και ποια τα χαρακτηριστικά τους;
  • Πώς οι νέοι γίνονται influencers;
  • «Παραδοσιακά» digital media και social media (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Snapchat)
  • Εxperiential marketing: Η «πραγματική» εμπειρία «εξουδετερώνει» την εικονική.

Empower

  • Οι επιχειρήσεις υποστηρίζουν τους νέους ως «αντίδοτο στο «brain drain». Στόχοι, ευκαιρίες, προκλήσεις.
  • Ο ρόλος του empowerment στην ενίσχυση του κοινωνικού εταιρικού προφίλ.

Sell

  • Καταργώντας τους παραδοσιακούς «κανόνες» του retail.
  • Η σχέση των νέων με το ηλεκτρονικό εμπόριο και η δύναμη του social commerce.
  • Customer service «στην εποχή του youth». Τι ζητούν από τις πωλήσεις και από το after sales.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR